Název:
Plzeň - evropské město kultury 2015
Překlad názvu:
Pilsen European Capital of Culture
Autoři:
Halamová, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Půbalová, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce hodnotí akci s názvem Plzeň Evropské hlavní město kultury 2015 ze tří aspektů: jedná se o aspekt marketingový, v rámci něhož jsou popisovány hlavní použité marketingové nástroje z hlediska jejich efektivity a využití. Dalším aspektem je návštěvnost, díky níž lze do určité míry zkoumat úspěšnost akce. Posledním aspektem jsou postoje obyvatel Plzně k samotné akci, tedy jejich vnímání převážně z hlediska organizace a informovanosti. Teoretická část se zabývá komplexním pojmem marketingový management destinace, nechybí ani analýza postojů. V praktické části lze nalézt informace o titulu Evropské hlavní město kultury a zpracování dvou dotazníkových šetření, která se zaměřují na návštěvnost, marketingové činnosti a postoje obyvatel Plzně. Poslední kapitola shrnuje vzniklé závěry a návrhy na zlepšení.This Diploma thesis focuses on the evaluation of the Pilsen European Capital event. The evaluation is based on three aspects: marketing, visit rate and the attitude of the domestic population. The marketing section is focused on the description of the main marketing tools in terms of their efficiency and application. The visit rate is used to measure the success of the event to a certain extent. The attitude of the domestic population is applied to express the meaning of the Pilsen inhabitant approach and information accessibility while being the European Capital of Culture. The theoretical part describes the wide meaning of marketing management of destination and attitudes towards the event in general. The practical part informs about the European Capital of Culture title and the results of two surveys carried out with the stress on marketing, visit rate and the attitude of the domestic population. The final chapter includes the summary of the conclusions and suggestions for future improvement.
Klíčová slova:
Evropské hlavní město kultury; marketingový management destinace; postoje; attitudes; European Capital of Culture; marketing management of destination
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52697