Název: Marketing e-Governmentu v České republice
Překlad názvu: Marketing of e-Government in Czech Republic
Autoři: Nádvorníková, Markéta ; Lechner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vláčil, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-Government; marketing; veřejná správa; e-Government; marketing; public administration

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52624

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-264414


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-03-28, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet