Název:
Projektové řízení brandu, v praxi aplikované na módní značku Bazar Bar
Překlad názvu:
Brand project management in praxis – fashion brand Bazar Bar
Autoři:
Šlégrová, Olga ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hrůzová, Helena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je věnována tématu projektového řízení v rámci módní značky Bazar Bar. Teoretická část se zaměřuje na vymezení nezbytných pojmů pro téma celé práce a zabývá se obory souvisejícími - projektový management a marketing značky. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na reálnou značku - Bazar Bar. Diplomová práce si klade za cíl analyzovat módní značku na českém trhu z pohledu projektového řízení a brand marketingu.The Master's Thesis is dedicated to a topic of project management which is explored through the fashion brand Bazar Bar. The theoretical part is focused on definition necessary terms for the whole Thesis and it is occupied with connected fields of study: project management and brand marketing. In the practical part are the theoretical knowledge presented on the real brand called Bazar Bar. The Master's Thesis has set a target to analyse the real fashion brand operating on the Czech Market from two points of view: project management and brand marketing.
Klíčová slova:
Bazar Bar; marketing; projektový management; značka; Bazar Bar; brand; marketing; project management
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53126