Original title: Marketing služeb ? hodnocení a analýza marketingových aktivit společnosti Palace Cinemas
Authors: Topolová, Tereza ; Koudelka, Jan (advisor) ; Hron, Radek (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce je věnována marketingu služeb se zaměřením na marketingovou komunikaci. Marketing služb je ovlivněn jejich charakteristickými vlastnostmi.Marketingový mix organizací produkujích služby je rozšířen o další 3P. Charakteristika kinotrhu a vývoj multikin v České republice. Analýza spolelčnosti Palace Cinemas. Kvantitativní výzkum. Analýza návštěvnosti.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4698

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2613


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share