Název:
Návrh a implementace e-learningu v zájmové oblasti
Překlad názvu:
Design and implementation of e-learning in the area of interest
Autoři:
Marešová, Nikola ; Husa, Jiří (vedoucí práce) ; Marek, Marek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce s názvem "Návrh a implementace e-learningu v zájmové oblasti" se zabývá problematikou nákupu ojetých vozů. Stěžejní část práce spočívá v tvorbě e-learningového kurzu, jehož cílem je zlepšit informovanost kupujících a zájemců o tuto oblast. Účastníci kurzu získají přehled o nejčastějších situacích a problémech, se kterými se mohou při koupi ojetého vozu setkat. Teoretická část představuje přehled témat problematiky nákupu ojetých vozů. Může posloužit jako teoretické vodítko k vlastnímu kurzu, přibližuje jeho obsah. Témata jsou sestavena na základě analýzy informací z tištěných a elektronických zdrojů, doplněných zkušenostmi autorky a odborníky z oboru. Praktická část se věnuje sestavení e-learningového kurzu. Obsahuje analýzu potřeb kupujících, důvody tvorby kurzu a požadavky na něj, jeho cíle, popis použitého nástroje eXe a názorný postup od vytváření kurzu po jeho zveřejnění v krocích. Vše doplňuje zpětná vazba od šesti dobrovolníků, kteří projevili zájem si kurz otestovat a následně ho zrecenzovat. Před tvorbou kurzu bylo nutno provést analýzu situace a zjistit, proč je takový kurz potřeba. Nabyté poznatky byly poté v kurzu zpracovány metodou syntézy. Pro evaluaci byla využita metoda krátkého osobního rozhovoru, kde autorka zjišťovala spokojenost s kurzem, jeho případné nedostatky a návrhy pro vylepšení či rozšíření.The bachelor's thesis entitled "Design and implementation of e-learning in the area of interest" deals with buying used cars. The essential part of this work is a creation of e-learning course for buyers and other people interested in this area which aims to improve their knowledge. The participants will get an overview of the most common situations and problems they can meet when buying a used car. The theoretical part presents an overview of the topics of the issue of purchase of used cars. It may serve as a theoretical guidance to the e-course, it brings its content. The topics are based on the analysis of information from printed and electronic sources, supplemented by experiences of the author and experts in the field. The practical part deals with the creation of an e-learning course. It contains an analysis of the needs of buyers, the reasons for the creation of the course and the requirements of it, its objectives, a description of the used authoring tool eXe and graphic creation process from the creation of the course after its publication in steps. All this is complemented by the feedback from six volunteers who have expressed an interest in testing the course and then doing a review. Before the creation of the course it was necessary to analyze the situation and find out why such a course is needed. The acquired knowledge was then processed in the course by the synthesis method. For the evaluation method it was used a short personal interview where the author examined satisfaction with the course, its possible shortcomings and suggestions for improvements or enhancements.
Klíčová slova:
automobil; autoporadenství; autorský nástroj; e-learning; exe; exelearning; kupující; kurz; nákup; ojetý vůz