Original title: Čtenářský deník a ICT - tradiční výuková metoda v kontextu moderních technologií
Translated title: Reader's diary and ICT - a traditional teaching method in the content of modern technologies
Authors: GRÚZ, Michael
Document type: Rigorous theses
Year: 2016
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: child reader; ICT in teaching literature; reader-response theory; reader´s diary; reader´s education; research; teaching literature; dětský čtenář; ICT ve výuce literatury; recepce literárního díla; výuka literatury; výzkum; čtenářská výchova; čtenářský deník
Citation: GRÚZ, Michael. Čtenářský deník a ICT - tradiční výuková metoda v kontextu moderních technologií. České Budějovice, 2016. rigorózní práce (PhDr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/48788

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261329


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2016-11-08, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share