Název:
Vývoj spotřebního a nákupního chování
Překlad názvu:
Development in Consumer and Buying Behaviour
Autoři:
ŠACHTOVÁ, Barbora Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na vývoj spotřebního a nákupního chování v oblasti on-line prodeje potravin. V literární rešerši jsou charakterizovány klíčové pojmy, tj. spotřebitel, spotřební chování, modely chování spotřebitele, nákupní chování, proces rozhodování o koupi, e-business, e-commerce. Praktická část se věnuje analýze výsledků provedeného kvantitativního marketingového výzkumu. Na zákadě výsledků výzkumu jsou v závěru práce uvedeny návrhy a doporučení pro zlepšení služeb internetových obchodů s potravinami v ČR. The master thesis is focusing on development in consumer and buying behaviour in on-line grocery shopping. The first part characterizes the key concepts of this topic i.e. consumer, consumer behaviour, consumer behaviour´ models, buying behaviour, purchase decision process, e-business, e-commerce. The practical part of the thesis covers the analysis of quantitative marketing research results. The end is dedicated to suggestions and recommendations for services´ improvement of on-line grocery stores in the Czech Republic.
Klíčová slova:
internetový obchod s potravinami; nákupní chování; on-line nakupování potravin; spotřebitel; spotřebitelský výzkum; buying behaviour; consumer; consumer research; on-line grocery shopping; on-line grocery store Citace: ŠACHTOVÁ, Barbora. Vývoj spotřebního a nákupního chování. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32845