Název:
Marketingová komunikace
Překlad názvu:
Marketing comunication
Autoři:
Sargsyan, Dianna ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Top Hotel Praha.
Teoretická část diplomové práce vychází z literární rešerše. Na úvod je popsáno, co to je marketing a jaké jsou jeho nástroje, následně je přiblížena problematika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a všeho, co s ním souvisí. Mezi nástroje marketingového komunikace patří reklama, osobní prodej, přímý marketing, public relations, podpora prodeje a on-line komunikace.
Praktická část charakterizuje stručně danou společnost. Práce je dále věnována analýze jednotlivých nástrojů marketingové komunikace hotelu. Nástroje marketingové komunikace jsou zkoumány z poznatků z hotelového prostředí. V závěru praktické části jsou na základě těchto poznatků navržena opatření marketingové komunikace pro Top Hotel Praha.
This diploma thesis deals with marketing communication of the company Top Hotel Praha.
The theoretical part of the thesis is based on the literature research. In the beginning there is a description of what marketing means and what are its instruments, afterwards the thesis gives an idea about the various marketing communication instruments and everything connected with it. Marketing communication instruments include advertising, personal selling, direct marketing, public relations, sales promotion and on-line communication.
The practical part of the thesis describes the company briefly. The diploma thesis also analyses the marketing communication instruments used for the hotel in particular. Marketing communication instruments are examined through the knowledge of the hotel environment. At the end of the practical part of the thesis the author suggests forward steps for marketing communication for Top Hotel Praha as a result of the former findings in the thesis.
Klíčová slova:
hotel; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix