Název:
Využití AAE při integraci dětí s ADHD a Downovým syndromem do běžného školního kolektivu
Překlad názvu:
Use of AAE to integrate children with ADHD and Down syndrome into regular school group
Autoři:
Halíková, Adéla ; Machová, Kristýna (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je sledovat vliv AAE u dětí s ADHD a Downovým syndromem.U dětí s ADHD bude sledován vliv na zmírnění projevů hyperaktivity, zlepšení sociálního chování a koncentrace. U dětí s Downovým syndromem pak především jejich integrace do výuky. Cílem práce je posléze na základě praktického využití canisterapie u konkrétních žáků v dané škole dát podněty pedagogicko-psychologické poradně k dalšímu plánování doporučení, která by byla praktikována jak rodinou, tak školou.The aim is to monitor the effect of AAE in children with ADHD and Down syndrom. In children with ADHD will be monitored the impact on alleviating symptoms of hyperactivity , improved social behavior and concentration . Children with Down syndrom are especially their integration into teaching . The aim is ultimately based on the practical use of animal assisted therapy for specific pupils in the school to take initiatives in educational and psychological counseling for further planning recommendations that should be practiced both family and school.
Klíčová slova:
AAE; ADHD; Downův syndrom