Název:
Využití sociálních sítí v marketingu veřejné správy
Překlad názvu:
The use of social media in the marketing by public administration
Autoři:
Böhmová, Iva ; Lohr, Václav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Marketing na sociálních sítích je velmi rozšířený. Zásady marketingu pronikají i do systémů veřejné správy.Tato diplomová práce se bude opírat jak o teoretické úvahy, tak o empirický výzkum zaměřený na uplatnění marketingu na sociálních sítích úřady veřejné správy. Součástí praktické části bude srovnání a zhodnocení současného stavu využívání sociálních sítí pro marketing mezi krajskými úřady v České republice.Marketing on social networks is widespread, and public administration have begun to use these new media. This thesis will be based both on theoretical considerations and empirical research focused on the application of marketing in social networks by public administration. The practical part will compare and assess the current state of social networks for marketing among all regional offices in the Czech Republic.
Klíčová slova:
marketing; sociální sítě; veřejná správa