Název:
Podnikatelský plán založení soukromé vysoké školy
Překlad názvu:
College Launching Business Plan
Autoři:
Moravcová, Michaela ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Karel, Karel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem diplomové práce je podnikatelský plán založení soukromé vysoké školy. Cílem práce je navrhnout postup pro založení podniku a vypracování reálného podnikatelského plánu na zahájení a provozování vysoké školy. Samostatná práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Na základě literatury jsou popsány pojmy podnikání, právní formy a podnikatelský plán se všemi jeho částmi a náležitostmi. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky do praxe. Je zde zpracován samotný podnikatelský plán. Součástí podnikatelského plánu jsou analýzy prostředí, finanční plán, rizika a scénáře podnikání. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky praktické části a možná realizovatelnost zpracovaného podnikatelského plánu. Na základě provedených postupů je možné zjistit, zda je projekt realizovatelný a zda může být ziskový.The topic of thesis is a business plan for the establishment of private universities. The aim is to propose a procedure for establishing a business and develop a real business plan for the launch and operation of the college. Individual work is divided into two parts, theoretical and practical. Based on the literature describes the concepts of business, legal forms and business plan with all its parts and appurtenances. In the practical part there are the theoretical knowledge into practice. There is processed actual business plan. Part of the business plan are environmental analysis, financial planning, risk and business scenarios. Finally, we evaluated the results of the practical and possibly feasibility developed business plan. On the basis of the procedures, it is possible to determine whether the project is viable and can be profitable.
Klíčová slova:
finanční plán; konkurence; podnikatel; podnikatelský plán; scénáře; strategická analýza; vnitřní prostředí; vnější prostředí