Název: Měření virality faktorů v reklamě
Překlad názvu: Indices of Advertising Virality
Autoři: Konvalinková, Monika ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jeřábek, Zbyněk (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: humor; paměť; postoj; produkt; reklama; značka

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=215571

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-260409


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet