Název:
Online reklama
Překlad názvu:
Online advertisign
Autoři:
Švarc, Ondřej ; Jarolímek, Jan (vedoucí práce) ; Vratislav, Vratislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je tematicky zaměřena na problematiku online reklamy. V práci je
popsána historie online reklamy, její výhody a úskalí oproti ostatním mediatypům. V práci
jsou zmíněny standardy online reklamy na českém internetu a možnosti, jak jednotlivé typy
optimalizovat k lepším výkonům. Dále jsou charakterizovány vybrané nástroje pro
vyhodnocování úspěšnosti a správu online kampaní. Ve vlastním řešení jsou porovnány
možnosti reklamy v česku nejvyužívanějších vyhledávačích Seznam a Google. Jsou
analyzovány možnosti automatizace produktových kampaní v systému AdWords. Je
provedeno porovnání rozdílů v zásahu a cenách reklam na sociálních sítích Facebook a Twitter a reklam v obsahové síti Google na základě dostupných cílení na české uživatele.This thesis is thematically focused on online advertising. The paper describes the
history of online advertising and its advantages and disadvantages compared to other media
types. There are mentioned standards of online advertising on the Czech Internet and ways
to optimize the different types for better performance. Next we go over the characteristics
of selected tools for assessing the success and management of online campaigns. We also
compare the advertising possibilities of the two most used search engines in czech Seznam
and Google. We analyze the possibilities of automation of product campaigns in the
AdWords system. We compare the differences in intervention and prices of ads on social
networks Facebook and Twitter and ads on the Google's Content Network on the basis of
available targeting of Czech users.
Klíčová slova:
AdWords; Google Analytics; internetová reklama; marketing; online reklama; PPC; reklamní bannery; remarketing; RTB; SEM; Sklik