Original title: Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
Translated title: Influence of Customers Involvement on Brand Loyalty
Authors: Vebrová, Tereza ; Hron, Jan (advisor) ; Rojík, Stanislav (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: hodnota značky; segmentace zákazníků; věrnost značce; zapojení produktu; zapojení zákazníka; značka

Institution: Czech University of Life Sciences Prague (web)
Document availability information: Available in the CZU repository.
Original record: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=210540

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-259603


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Czech University of Life Sciences Prague
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2016-09-22, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share