Název: Využití marketingových nástrojů značky Hugo Boss v České republice
Překlad názvu: Applying marketing tools brand Hugo Boss in the Czech Republic
Autoři: Böhmová, Andrea ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: franchising; Hugo Boss; marketing; marketingová komunikace; marketingové nástroje; MyFashion; móda; prodejna; tržby; zboží; značka; zákazník

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=207724

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-259350


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet