Název:
Uplatnění privátních značek potravin na trhu ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Application of Private Label Food Market in Selected Company
Autoři:
Koryntová, Nikola ; Kovářová, Kateřina (vedoucí práce) ; Michaela, Michaela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce řeší problematiku uplatnění privátních značek potravin na českém trhu ve vybraném maloobchodu v letech 2009 až 2014. V první části práce je sledován podíl tržeb za prodej privátních značek potravin na tržbách za prodané zboží celkem a vývoj počtu privátních výrobků jednotlivých značek. Druhá část práce se zabývá porovnáním cen mezi výrobky privátní značky a výrobky, které vlastním značkám konkurují, následně se řeší intenzita vlivu cen privátních značek na jejich odbyt. Třetí část práce se zabývá zhodnocením poměrových ukazatelů ve vybraném podniku.The topic of this diploma thesis is use of private foodstuff labels in a chosen Czech market marketplace between 2009 and 2014. First part of the diploma thesis deals with private labels portion with respect to overall goods volume as well as with progress of overall product volume in particular product categories. Second part of the diploma thesis deals with progress of private lablel product price and price of some competitive products subsequently the topic of this diploma thesis is an intensity of private labels price relevance on venality. Third part of the diploma thesis deals with depreciation of ratio indicators on the the particular marketsale.
Klíčová slova:
Cena; hodnota; jakost; privátní; Tesco; výrobek; značka