Název:
Marketingový audit zvoleného subjektu
Překlad názvu:
Marketing audit of a chosen company
Autoři:
Trpák, Pavel ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Šmída, Zbyněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je realizace marketingového auditu ve firmě Dřevocentrum CZ, která obchoduje s dřevařskými výrobky. V teoretické části se věnuje pojmům jako marketing, marketingový mix, mystery shopping, marketingový výzkum a benchmarking. V praktické části se zpracovávají jednotlivé analýzy marketingového auditu. Zkoumá se sortiment, ceny, komunikace a tržní podíly. Ty se následně porovnávají s konkurencí. Získané informace se vyhodnocují a na závěr se předkládají nápady pro zlepšení marketingové efektivnosti podniku.The purpose of my thesis is to conduct the marketing audit of Dřevocentrum CZ company aimed at trading of wood products. In the theoretical part are explained terms like marketing, marketing mix, mystery shopping, marketing research and benchmarking. In the application part are processed particular analyses of marketing audit. Special attention is paid to assortment, prices, communication and market shares, compared to competitors afterwards. Acquired information are evaluated. At the conclusion of evaluation are presented ideas to improve marketing effectiveness of the company.
Klíčová slova:
benchmarking; marketingový audit; marketingový mix