Název: Kreativní využití jednotlivých media typů při mediálním plánování
Autoři: Preuhslerová, Monika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Babický, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce analyzuje možnosti, které nabízí český trh reklamním zadavatelům vyvíjejícím tlak na kreativitu jak na mediální, tak na kreativní agentury. Práce se také zabývá otázkami, zda je nutné být vždy a za každou cenu kreativní a jaká kreativita je efektivní. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány možnostem konkrétních media typů včetně analýzy obecné situace na českém trhu.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4599

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2566


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet