Název:
Zobrazování rozsáhlých scén
Překlad názvu:
Large Scene Rendering
Autoři:
Langer, Lukáš ; Tóth, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práca pojednáva zobrazovanie rozsiahlych scén a terénu. Kladie si za úlohu zobrazovať scény, ktoré sa bežne nemusia vojsť do pamäti grafickej karty. Je predstavená teória zobrazovania terénov vrátane algoritmov. Práca predstavuje návrh a implementáciu aplikácie, ktorá realizuje dynamické streamovanie terénu.
Work discusses rendering of complex scenes and terrain. It's main task is to show the extensive scenery terrain that normally do not fit in the graphic card memory. It introduce the theory of terrain rendering including terrain level of detail algoritms. The paper presents the design and implementation of application that implements dynamic streaming of complex terrain.
Klíčová slova:
Level of detail; OpenGL; renderovanie; rozsiahle scény; scéna; Terén; teselácia; virtuálne textúry; vizualizácia; výšková mapa; heightmap; large scenes; Level of detail; OpenGL; rendering; scene; Terrain; tesselation; virtual textures; visualization
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61795