Název: Využití marketingové činnosti v českých firmách
Překlad názvu: The use of marketing methods in Czech companies
Autoři: JAMRICHOVÁ, Jana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová program; marketingové činnosti.; potřeba; přání; trh; uspokojení; zákazník; customer; market; marketing; marketing activities.; marketing programme; need; satisfaction; wish
Citace: JAMRICHOVÁ, Jana. Využití marketingové činnosti v českých firmách. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32390

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-252427


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-28, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet