Název: Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Překlad názvu: Marketing communication in selected enterprise
Autoři: CHLÁDEK, Lukáš
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AIESEC; hodnocení; indikátory; komunikace; komunikační mix; marketing; mix; nástroje; podpora prodeje; přímý marketing; reklama; strategie; vztahy s veřejností; výkon; advertising; AIESEC; analysis; communication; communication mix; direct marketing; evaluation; indicators; instruments; marketing; mix; performance; public relations; sales promotion; strategy
Citace: CHLÁDEK, Lukáš. Marketingová komunikace ve vybraném podniku. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41647

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-251769


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-14, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet