Název:
Kvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
The quality of customers service in selected companies
Autoři:
HRUBÁ, Aneta Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá problematikou kvality služeb poskytovaných zákazníkům s cílem analýzy současné situace, konkrétně ve společnosti E.ON Česká republika, s.r.o. a navrhnutí opatření na zlepšení tohoto systému poskytování služeb zákazníkům na základě zjištěných výsledků. This thesis deals with the issue of customer service quality with the aim to analysis the current situation particularly in E.ON Česká republika Ltd. and suggest improvements of the customer service system based on the findings.
Klíčová slova:
E.ON Česká republika; kvalita; s.r.o.; služby; Systém managementu kvality; zákazníci; Customers; E.ON Česká republika; Quality; Quality management system; s.r.o.; Services Citace: HRUBÁ, Aneta. Kvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosti. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41504