Název: Statistická analýza hodnocení reklamy spotřebiteli
Autoři: Doleželová, Petra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnocení; marketingová komunikace; marketingový výzkum; reklama; spotřebitel; statistická analýza

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Text práce je neveřejný, pro více informací kontaktujte osobu uvedenou v repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=73406

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-250961


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-10, naposledy upraven 2018-10-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet