Název:
Analýza marketingových strategií a spotřebitelského chování v lokalitě Nový Lískovec
Autoři:
Vetešníková, Jana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci velkých nadnárodních řetězců s porovnáním malých lokálních prodejen. V teoretické části se zabývám vlivem distribučních organizací na své okolí, dále jsou rozepsány možné způsoby propagace za využití marketingových nástrojů a jejich vlivu na spotřební chování. Empirická část se zabývá analýzou použité marketingové komunikace vybraných obchodů v lokalitě Nový Lískovec a v blízkém okolí. Zkoumány byly obchody Tesco, Albert a Můj obchod.The bachelor thesis is focused on marketing communications of major retail markets compared to local stores. I've focused in my theoretical part on influence of distributions organizations impact on their surroundings. Also I focused on possible ways of promotions for the use of marketing tools and their impact on consumer's behaviour. In the empirical part is inspected the analysis of marketing communications of selected stores in Nový Lískovec and surrounding area. I've selected for my research Tesco, Albert and "Můj obchod".
Klíčová slova:
Albert; marketingová komunikace; Můj obchod; Tesco