Název: Inovace marketingové strategie vybrané sportovní organizace
Překlad názvu: Innovation Marketing Strategy Selected Sports Organizations
Autoři: Šášková, Simona ; Hniličková, Barbora (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inovace; marketingová strategie; marketingový mix; Sportovní marketing; street dance; innovation; marketing mix; marketing stategy; Sports marketing; street dance

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40626

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248649


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet