Název:
Marketing v letecké dopravě
Autoři:
Řezníčková, Irena ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Chmelík, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce popisuje současnou situaci na trhu letecké dopravy v České republice, členění typů leteckých dopravců a charakteristika marketingového prostředí. Následuje popis uplatňování marketingu ve dvou konkrétních společnostech. Prostřednictvím interpretace výsledků dotazníkového šetření je popsáno spotřební chování zákazníků a faktory ovlivňující tvorbu poptávky po službách leteckých dopravců.
Klíčová slova:
aerolinie; letecká doprava; marketing; strategie
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4428