Název:
Analýza a strategie elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
Analysis and Strategy of E-commerce Firms
Autoři:
Šklíbová, Veronika ; Przybylski, Lukáš (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahem práce je analýza a zhodnocení současného stavu firmy Slevoteka.cz s.r.o., jenž je prvním slevovým portálem v České republice, zabývajícím se výhradně pobyty. Součástí této práce bude dobré seznámení se s chodem firmy, marketing firmy a porovnání s konkurencí. Dále bude obsahovat návrhy na zlepšení, jež budou výstupem mého šetření a návrh úpravy webových stránek.
The content of this work is the analysis and assessment of the current state of company Slevoteka.cz, which is the first recreation dealing discount portal in the Czech Republic. This work also contains parts regarding an in-depth insight to company operations, a segment about firm's marketing and a comparison with its competitors. Finally there are many improvement suggestions which were derived as an output of my findings and also a web redesign draft.
Klíčová slova:
analýza; Elektronický obchod; marketing; prodej; webové stránky; analysis; Electronic commerce; marketing; sales; website
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21157