Název:
Strategie zavedení elektronického obchodu na trh
Překlad názvu:
Strategy of Implementation of Electronic Commerce On The Market
Autoři:
Kerndl, Tomáš ; Ing. Lucie Jakešová. (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou problematiky zavedení nového elektronického obchodu na trh. Využitím analytických metod určíme nejefektivnější postup pro konkrétní společnost. V první části této práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatníme ve vybraných analýzách a vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je návrh, který slouží k rozvoji portfolia služeb společnosti.
This thesis analyzes the problems of introducing a new e-commerce market. By using of analytical methods to determine the most effective procedure for the particular company. In the first part of this document we will introduce the theoretical background, which we will apply in some further analysis and creation of electronic commerce. The result is a design that serves to expand the service portfolio of the company.
Klíčová slova:
elektronický obchod; internetový marketing; SEM; SEO optimalizace; e-commerce; internet marketing; SEM; SEO optimization
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21153