Název: Návrh informačního systému zákaznické podpory
Překlad názvu: Design of Information System for Customer Support
Autoři: Šafařík, Pavel ; Klíma, Miroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Call centrum; objednávka servisu; servis; telemarketing; webové rozhraní; Call centre; order of service; service; telemarketing; web interface

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10778

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247360


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet