Název:
Návrh komunikačního mixu podniku MSC.Software
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix of MSC.Software Company
Autoři:
Mazuch, Jan ; Novosad, Jaroslav (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu podniku MSC.Software s.r.o., zabývající se prodejem simulačních softwarů. Práce analyzuje komunikační mix podniku a navrhuje jeho zefektivnění.
This bachelor thesis deals with making communication mix for the MSC.Software Company that sells simulation software. This thesis analyzes the communication mix of the company and proposes it’s more effective usage.
Klíčová slova:
komunikace; marketing; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama; advertising; communication; marketing; personal selling; public relations; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3742