Název: Model e-marketingu vybrané části bankovního sektoru
Překlad názvu: E-marketing Model of Bank Sector
Autoři: Sukupová, Martina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: banka; elektronické bankovnictví; GSM banking; Internetbanking; klient; Mojebanka; PIN kód; Servis 24; SIM karty; společnost; Telebanking; bank; client; company; e-banking; GSM banking; internetbanking; My bank; PIN code; service 24; SIM cards; telebanking

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5242

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245653


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet