Název:
Návrh rozvoje marketingových aktivit společnosti Lumo Natur s.r.o.
Překlad názvu:
The proposal of development of marketing activities of Lumo Natur Company
Autoři:
Kejklířová, Lucie ; Volša, Lukáš (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá marketingem produktů ekologického zemědělství a pojednává o nezbytnosti uplatnění a využití marketingu v podnikatelském prostředí. Specifikuje současné možnosti pro podporu produktu na vybraném trhu a navrhuje efektivní rozvoj vybraných marketingových aktivit firmy, s cílem dosáhnout silnější pozice v konkurenčním prostředí.
This bachelor´s thesis deals with marketing of organic agriculture products and necessity use of marketing on the business environment. Specifies present options of marketing support for chosen product at specific market. Also proposes efective expansion of companies´ marketing activities with main objective to get better position with competition.
Klíčová slova:
Ekologické zemědělství; konkurence; marketingové nástroje; trh; zákazník; competition; customer; market; Organic agriculture; tools of marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15046