Název: Rekonstrukce 3D modelu obličeje pomocí zařízení Kinect
Překlad názvu: Creating a 3D Face Model Using Kinect Device
Autoři: Nesvadba, Tomáš ; Malinka, Kamil (oponent) ; Mráček, Štěpán (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza hlavních komponent; Java; Java 3D; Kinect; OpenCV; rekonstrukce obličeje; strukturované světlo; tvarovatelný model tváře; face reconstruction; Java; Java 3D; Kinect; morphable face modeler; OpenCV; Principal Components Analysis; structured light

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56614

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-239764


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet