Název:
Virtuální interaktivní procházka krajinou
Překlad názvu:
Virtual Interactive Walk through Scenery
Autoři:
Halas, Petr ; Dvořák, Radim (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou modelování krajiny v OpenGL. Obsahuje teoretický princip vykreslování ve 3D pomocí funkcí OpenGL a popis některých technologií sloužících k modelování realistických objektů a efektů. Tyto technologie jsou demonstrovány na aplikaci modelující interaktivní procházku krajinou, která je nakonec otestována pomocí dotazníků, vyplněných skupinou dobrovolníků.
This bachelor's thesis describes the issues of modelling a scenery in OpenGL. It contains theoretical principle of 3D displaying with OpenGL functions and description of some of the technologies made for realistic objects and efects modelling. These technologies are demonstrated on an application modelling an interactive walk through scenery, which is eventually tested with questionnaires, filled by a group of volunteers.
Klíčová slova:
display listy; Geometrické transformace a projekce; LOD; multitexturování; OpenGL; Phongův osvětlovací model.; procedurální textury; texturování; úroveň detailu; částicové systémy; display lists; Geometric transformations and projections; level of detail; LOD; multitexturing; OpenGL; particle systems; Phong lighting model.; procedural textures; texturing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55706