Název:
Umělá inteligence pro hraní her
Překlad názvu:
Artificial Intelligence for Game Playing
Autoři:
Neřád, Václav ; Kouřil, Jan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá umělou inteligencí a jednotlivými metodami, které jsou v umělé inteligenci používány pro řešení problému a speciálně hraní her. Vybrané metody jsou poté využity při implementaci bota pro hru Ants v soutěži AI challenge.
This Bachelor's thesis analyzes artificial intelligence and method, which are used in artificial intelligence for problem solving and game playing especially. Chosen methods are used for bot implementation in game Ants in contest AI challenge.
Klíčová slova:
AI challenge; hraní her; metody řešení problémů; Mravenci; strojové učení; UI; Umělá inteligence; AI; AI challenge; Ants; Artificial intelligence; game playing; machine learning; problem solving method
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55269