Název:
Aplikace fuzzy logiky na podporu řízení vztahů se zákazníky
Překlad názvu:
The application of Fuzzy Logic to Support Customer Relationship Management
Autoři:
Nguyen, Huy ; Pukajová, Zuzana (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce se zaměřuje na aplikace fundamentálních princip Fuzzy logiky na předvídání vybraných zákazníků pro kampaně přímého marketingu se zahrnutím fuzzy metody. Fuzzy model je navržený pro výběr zákazníků, kteří by měli být cíleni prodej předplatného schématu. Kritéria výběru jsou formulovány na bázi klientova zůstatku, věku a ročního přijmu. Postup fuzzy logiky je použit na zaměření specifických zákazníků pro předplatné produktu.
The master’s thesis focuses on application of fundamental principle of Fuzzy Logic to predict the selection of customers for direct marketing campaigns by incorporating fuzzy approach. A fuzzy model is proposed for selection of customers who should be targeted for sale of subscription schemes. Selection criteria are formulated on the basis of customer’s balance, customer’s age and annual income. Fuzzy logic approach is used for decision making for targeting specific customers for subscription of a product.
Klíčová slova:
business strategy; Customer relationship management; customer service.; fuzzy logic; marketing; sales; byznys strategie; fuzzy logika; marketing; prodej; služby zákazníkům; Řízení vztahů se zákazníky
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/43173