Název:
Model elektronického obchodu pro firmu
Překlad názvu:
Model of E-commerce for Company
Autoři:
Stehlík, Tomáš ; Sichler, Marek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce pojednává o návrhu internetového obchodu pro firmu Klimatizace Brno s.r.o. Na základě analýzy obecného a oborového okolí firmy a stávajícího stavu firemních internetových stránek je navržen internetový obchod, který splňuje všechny vlastnosti moderního internetového obchodu.
The Master´s thesis discusses the design of the e-shop for the company Klimatizace Brno Ltd. Based on the analysis of general and professional environment of the company and the current state of corporate web site is designed e-shop that meets all the characteristics of modern e-shop.
Klíčová slova:
B2B; B2C; E-shop; Elektronický obchod; klimatizace.; komunikační nástroje; marketing; reklama; advertisement; Air-Condition.; B2B; B2C; communications tools; E-commerce; E-shop; marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6079