Název:
Volba informační strategie nového elektronického obchodu
Překlad názvu:
Choice of Information Strategy for a New E-Shop
Autoři:
Slunečko, Miroslav ; Michalko, Miroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou nového elektronického obchodu a volbou jeho informační strategie. Zvolené řešení podpoří dosažení vytyčených firemních cílů za pomoci efektivnějšího využití informačních technologií.
The diploma thesis analyzes the new e-shop, and chooses its information strategy. The chosen solution shall support the achievement of the company's goals through the effective use of information technology.
Klíčová slova:
ekonomický systém; elektronický obchod; firemní strategie; Informační strategie; zabezpečení dat; corporate strategy; data security; economic system; electronic commerce; Information strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3791