Název:
Marketingová služba pro systémy na řízení vztahů se zákazníky
Překlad názvu:
Marketing service for customer relationship management systems
Autoři:
Jakubík, Juraj ; Červenka, Vladimír (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Táto práca sa zaoberá analýzou, návrhom a implementáciou portálu, ktorý funguje ako služba a umožňuje identifikáciu firemných návštevníkov webových stránok. Klasifikované návštevy sú dostupné prostredníctvom webového rozhrania portálu s možnosťou nastavenia automatického exportu do Microsoft Dynamics CRM Online. Funkčnosť implementácie respektíve identifikácie firemných návštev je následne otestovaná prakticky na vyzbieraných dátach.
This work deals with the analysis, design and implementation of the portal, which works as a service and allows the identification of corporate visitors of the website. Classified visits are available through a interface of web portal with ability to set automatic export to Microsoft Dynamics CRM Online. The functionality of the implementation respectively identification of corporate visitors is then practically tested using the collected data.
Klíčová slova:
CRM; DNS; firemný návštevníci; identifikácia; potenciálny zákazník; webová služba; corporate visitors; CRM; DNS; identification; potential customer; web services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40574