Název: Vstup stavebního podniku na nový trh
Překlad názvu: Entry construction company on a new market
Autoři: Šuster, Richard ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingová analýza; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; podnik; stavební podnik; stavební trh; company; construction company; construction market; Marketing; marketing analysis; marketing communication; marketing mix; marketing strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/42564

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-209928


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet