Název:
Chemické výpočty Tvorba e-learningových studijních materiálů
Překlad názvu:
Chemical Calculations E-learning Study Materials Processing
Autoři:
Košová, Hana ; Stehlík, Marek (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce jsou e-learning, prostředky k jeho tvorbě, tvorba samotná, práce se základními prvky tvořícími e-learning a zhodnocení kvality e-learningu na FCH VUT a Masarykově univerzitě v Brně. Praktickým výstupem této práce je výukový materiál pro chemické výpočty z oblastí koncentrace, ředění a mísení roztoků, rozpustnosti a krystalizace určený pro posluchače 1. ročníku FCH VUT v Brně. Tento výukový materiál byl vypracován v aplikaci Adobe Flash. Při tvorbě bylo využito mnoha nástrojů, které Adobe Flash nabízí. Aplikace je rozdělena do tří kapitol (koncentrace, ředění a mísení, rozpustnost a krystalizace). Jednotlivé kapitoly tvoří vždy dvě části. V první části jsou zobrazeny stručné teoretické informace, důraz je kladen především na vizuální stránku. Toho je dosaženo pomocí názorných animací, příkladem může být rozpouštění krystalů. Druhá část se zabývá ukázkovým výpočtem příkladů na dané téma.
The theme of this bachelor thesis is e-learning, instruments needed for creation of create e-learning applications, creation as such, work with basic elements forming e-learning applications and evaluation of quality of e-learning projects by Faculty of Chemistry on Brno University of Technology and Masaryk University Brno. The practical output of this thesis is a tutorial for chemical calculations focused on concentration, thinning and blending of solutions, dissolvability and crystallization. It is intended for the 1st year Faculty of Chemistry students. The tutorial was created using Adobe Flash whereas many of the instruments of this program were used. Each chapter consists of two parts. In the first part, brief theoretical information is displayed, with focus on the visual aspect. This is achieved by using visual animations, for example dissolution of crystals. The second part deals with exemplary calculations on a given subject.
Klíčová slova:
Adobe Flash; autorské systémy; chemické výpočty; E-learning; LMS; SCORM; Adobe Flash; authoring tools; chemical calculations; E-learning; LMS; SCORM
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13828