Název:
Doing business in world markets: A comparative study
Překlad názvu:
Podnikání na světových trzích: porovnávací studie
Autoři:
Ghazanfar, Anmol ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The main aim of this bachelor thesis is to make the reader aware of the history, culture, and economy of the three countries: Russia, China, and Saudi Arabia. The thesis is divided into three parts, dedicated to the topics mentioned above. There is a conclusion presented at the end of each chapter that explains and compares the three countries. Before entering a foreign market, one must learn and become aware of these three main areas, as it (the knowledge) can be used as a helpful and informative aid when doing business in these countries that have a very high potential, interesting history, complex culture, and economy.Hlavním cílem této bakalářské práce je přiblížit čtenáři dějiny, kulturu a ekonomiku tří zemí - Ruska, Čína a Saudské Arábie. Práce je rozdělena do tří částí věnovaných výše uvedeným tématům. Na konci každé kapitoly je uveden závěr, který vystihuje a porovnává tyto tři země. Před vstupem na zahraniční trh je nutné se naučit a být si vědom těchto tří aspektů trhu, neboť nabyté znalosti mohou být nápomocné v podnikání ve zmíněných zemích disponujících značným potenciálem, zajímavými dějinami, komplexní kulturou a ekonomikou.
Klíčová slova:
dějiny; Edward T.Hall; ekonomika; Fons Trompenaars; Greet Hofstede; kultura; podnikání; Rusko; Saudská Arábie; snadnost podnikání; Světová banka; Světové ekonomické fórum; Čína; Business; China; Culture; Ease of doing business; Economy; Edward T.Hall; Fons Trompenaars; Greet Hofstede; History; Russia; Saudi Arabia; World Bank; World Economic Fourm
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49663