Název:
Postavení firmy ProCeram na trhu
Překlad názvu:
Position of the company ProCeram on the market
Autoři:
Šťastná, Markéta ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Porzerová, Klára (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Obsahem této práce je zhodnocení společnosti ProCeram. Práce se zaměřuje jak na vnitřní prostředí, tak na okolí společnosti. Charakterizuje základní faktory společnosti, analyzuje fungování, zdroje a schopnosti, silné a slabé stránky. Dále popisuje vnější vlivy, které na společnost působí. Posouzeno je také řízení lidských zdrojů společnosti. Výsledek práce je pak stanovení pozice ProCeramu na trhu a jeho konkurenceschopnosti.Content of this thesis is to evaluate the company ProCeram. The thesis focuses on the internal environment as well as the surrounding of the company. It characterizes the fundamental factors of the company, analyzes its functioning, sources and capacities, strengths and weaknesses. It also describes external influences, which affect the company. Human resource management is also assessed at the end of this thesis. Outcome is to determine the position of ProCeram on the market and its competitiveness.
Klíčová slova:
konkurenceschopnost; lidské zdroje; trh; vnitřní prostředí; competitiveness; human resources; internal environment; market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49649