Název: Spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody
Překlad názvu: Customer satisfaction in the airlines Travel Service in claiming damages
Autoři: Koblihová, Simona ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: letecká doprava; letecké společnosti; reklamace zavazadel; Travel Service; uplatňování náhrady škody; zpožděný a zrušený let; airlines; aviation; baggage claims; claiming damages; flight delays and cancellations; Travel Service

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50009

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205741


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet