Název:
Spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody
Překlad názvu:
Customer satisfaction in the airlines Travel Service in claiming damages
Autoři:
Koblihová, Simona ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků v letecké společnosti Travel Service při uplatňování náhrady škody. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy letecké dopravy, právní úprava ochrany civilního letectví, význam postavení leteckých společností na českém a zahraničním leteckém trhu a představení letecké společnosti Travel Service. Praktická část diplomové práce se zabývá vymezením základních práv cestujících v letecké dopravě při uplatňování náhrady škody, a to především při reklamaci zavazadel a zpožděných nebo zrušených letů. Praktická část byla vypracována na základě dotazníkového šetření zákazníků letecké společnosti Travel Service. V závěrečné části práce je provedena komparace společnosti Travel Service s vybranými leteckými společnostmi. Diplomová práce využívá zejména metodu deskriptivní ve své teoretické části a analýzu dat a metodu komparace v části praktické.The thesis aims to analyze customer satisfaction in the airlines Travel Service in claiming damages. The theoretical part provides the basic concepts of air transport, legislation on civil aviation, the importance of the position of airlines in Czech and foreign aviation market and the introduction of airline Travel Service. The practical part deals with the definition of fundamental rights of air passengers in claiming damages, especially when claiming baggage and delayed or canceled flights. The practical part has been prepared based on the survey of customers Airlines Travel Service In the final part of this thesis compares Travel Service with selected airlines. This thesis uses descriptive method especially in its theoretical part, analysis and comparison method in the practical part.
Klíčová slova:
letecká doprava; letecké společnosti; reklamace zavazadel; Travel Service; uplatňování náhrady škody; zpožděný a zrušený let; airlines; aviation; baggage claims; claiming damages; flight delays and cancellations; Travel Service
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50009