Název: Ako sa predáva vzdelanie: analýza marketingových nástrojov používaných v školstve
Překlad názvu: How to sell education: analysis of marketing tools used in education
Autoři: Ivaničová, Martina ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: cílený marketing; marketing školy; marketingové řízení školy; masifikace vzdělání; přeměny společnosti a vzdělání; marketing management schools; massification of education; school marketing; targeted marketing; transformation of society and education

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49770

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205492


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet