Název:
Marketingová analýza predaja smartphonov na internete
Překlad názvu:
Marketing analysis of smartphone sales on the internet
Autoři:
Kešeľák, Adam ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca analyzuje smartphone ako komoditu na trhu výrobkov a služieb. V práci sú predstavené služby internetu, internetovej reklamy, porovnanie marketingového mixu.Cieľom práce je analýza a zhodnotenie českých internetových predajcov, pre ktorých predstavujú smartphony určitú časť ich sortimentu Analyzovaní sú čtyria českí internetoví predajcovia, a to Álza, CZC, Mall a Mironet.V práci sú ďalej porovnávané základné služby, formy podpory predaja, či prebiehajúce marketingové kampane.Práce analyzuje smartphone jako komoditu na trhu výrobků a služeb .V práci jsou představeny služby internetu , internetové reklamy , porovnání marketingového mixu.Cílem práce je analýza a zhodnocení českých internetových prodejců , pro které představují smartphony určitou část jejich sortimentu. Analyzováni jsou ctyri čeští internetoví prodejci , a to Alza , CZC,Mall a Mironet.V práci jsou dále porovnávány základní služby , formy podpory prodeje a probíhající marketingové kampaně .The thesis analyzes smartphone as a comodity on the market of goods and services. In thesis are presented services of internet, internet advertising, comparison of marketing mix. The aim of this thesis is analysis and evaluation of czech internet retailers, for which smartphone represents a certain part of their range of goods. In thesis are analyzed four czech retailers-Alza,Mall,CZC and Mironet. In thesis are then compared basic services, forms of sales promotion, or current marketing campaigns of retailers.
Klíčová slova:
Internet; Marketing; Smartphone; Internet; Marketing; Smartphone
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50159