Název: Online marketing a jeho uplatnění v rámci vybraných subjektů cestovního ruchu
Překlad názvu: Online Marketing And Its Application Within The Selected Entity In Tourism
Autoři: Parmová, Lucie ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingové komunikace; marketing na internetu; online marketing; sociální média; analysis of marketing communication; marketing on internet; online marketing; social media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50135

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205217


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet