Název: Internetová reklama a její právní aspekty
Překlad názvu: Internet advertising and its legal aspects
Autoři: Petrova, Evgeniia ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Levý, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internetová reklama; ocarina spotřebitele; spamming; zákon o regulaci reklamy; Internet advertising; legal aspects; protection of consumers; spamming

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50212

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205163


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet