Název:
Možnosti uplatnění analytického CRM v podmínkách nadnárodní společnosti
Překlad názvu:
The possibilities of application of analytical CRM in the environment of multinational company
Autoři:
Burkova, Alina ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Petrlík, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh na použití aplikace, která umožnuje zpracovávaní velkého množství dat, pro účely segmentaci trhů a následujícího nastavení cílených marketingových kampaní. V teoretické častí jsou vymezeny základní pojmy a principy řízení vztahu se zákazníky, které jsou nezbytné pro pochopení cílů této práce. Dále následuje praktická část, kde jsou na začátku popsány pojmy tykající se řízení marketingových kampaní a segmentací. V poslední části se tyto souhrnné poznatky aplikovány při analýze výstupů z programu BigML.The main goal of this bachelor thesis is showing the main advantages of using certain application, which allows to process big data, for market segmentation and for the following process of defining marketing campaigns. The first part of the thesis is dedicated to definition of the main theoretical terms. They are essential for understanding the main goal of the work. The practical part comes after, and firstly presents concepts of campaign management and market segmentation. The last and the main part is showing the application in action. All the knowledge is used for analysis of the output from the program called BigML.
Klíčová slova:
CRM; Data mining; Marketing; Mezinárodní trh; Segmentace; Shlukování; Clustering; CRM; Data mining; International market; Marketing; Segmentation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50396