Název:
Online komunikace vybraných vysokých škol.
Překlad názvu:
Online communication of selected universities
Autoři:
Judová, Kateřina ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Kocourek, Ivan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce zkoumá tři nejvýraznější reklamní kampaně veřejných vysokých škol na území České republiky vydaných během akademického roku 2015/2016. Předmětem práce je seznámení s novými formami komunikace využívanými v digitálním marketingu a zhodnocení kampaní na základě principů propagace veřejných a vzdělávacích institucí v ČR. K vypracování byla provedena situační analýza a monitoring aktuálních trendů v internetovém prostředí v rámci propagace. Práce závěrem obsahuje několik doporučení pro tvorbu nové online komunikace jakékoliv školy.This diploma thesis focuses on selected advertising campaigns (published during the academic year 2015/2016) by the universities in the Czech Republic with the highest impact. The goal of this thesis is to present the new ways of communication in digital marketing and to evaluate aforementioned campaigns based on usual principles of promotion among public and educational facilities in the Czech Republic. In order to understand the background the situational analysis and monitoring of current trends within the online advertisement were used. The main contribution is a set of recommendations that could be useful for any educational facility.
Klíčová slova:
Digitální marketing; MENDELU; Reklamní kampaň,; Veřejná vysoká škola; VUT; VŠB - TUO; Advertising Campaign; Digital Marketing,; MENDELU; Public university; VUT; VŠB - TUO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49583